-->

Type something and hit enter

Pages

Translate


On
Semakan Keputusan Kolej Vokasional dan Sekolah Teknik 2020 Online| Adakah anda pelajar tingkatan 3 yang membuat permohonan kemasukan ke Kolej Vokasional (KV) dan Sekolah Menengah Teknik (SMT) ambilan sesi 2020? Bilakah tarikh semakan keputusan tawaran KV dan SMT 2020 bagi kemasukan Tingkatan 4? Panduan buat pemohon lepasan PT3 2017 yang telah membuat permohonan kemasukan ke KV dan SMT ambilan sesi 2020. Untuk pengetahuan anda, menurut FAQ Pengambilan Pelajar KV dan SMT tarikh semakan keputusan Kolej Vokasional KV dan Sekolah Teknik SMT 2020 akan diumumkan selewat-lewatnya pada pertengahan bulan Januari 2020.
Permohonan Kasih Ibu Smart Selangor (KISS) 2020

Semakan Keputusan Kolej Vokasional dan Sekolah Teknik 2020 Online 


Berikut dikongsikan adalah semakan keputusan tawaran KV dan SMT 2020 online termasuk tarikh semakan dan aplikasi semakan :

● Tarikh Semakan : akan dikemaskini
● Tarikh Pendaftaran : akan dikemaskini (Aliran PAV)

Aplikasi Semakan KV dan SMT 2020 Tingkatan 4 Online


○ Layari ke laman web rasmi 👉 https://sptv.moe.gov.my

Permohonan Rayuan KV dan SMT 2020 Online


Bagi pemohon yang gagal mendapat penempatan kemasukan ke Kolej Vokasional dan Sekolah Menengah Teknik  ambilan Januari 2020, anda boleh mengemukakan permohonan rayuan KV dan SMT dengan menghubungi pihak institusi yang terlibat mulai [akan dikemaskini] (Aliran Perdana) dan [akan dikemaskini] (Aliran PAV).

Selamat membuat semakan keputusan tawaran KV dan SMT 2020 bagi kemasukan pelajar Tingkatan 4. Tahniah kepada pemohon yang berjaya mendapat tempat ke Kolej Vokasional (KV) dan Sekolah Menengah Teknik (SMT) ambilan sesi 2020.
Back to Top